دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

بررسی دلایل خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

یکی از مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ که بسیار شنیده شده است، خشک نشدن لباس پس از اتمام کار لباسشویی است. یکی از مواردی که باعث نارضایتی کاربران از ماشین لباسشویی سامسونگ می‌شود خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ پس از تمام شدن کار دستگاه است، به طوری که شخص پس از خارج کردن لباس‌ها از دستگاه، مشاهده می‌کند که لباس‌ها خیس و یا نیمه خیس هستند. وجود این گونه مشکلات در ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بی‌افتد که در قسمت‌های بعدی بیان شده است. معمولا برای ایراد خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ نیاز به تعمیرات و همچنین تعویض برخی قطعات لباسشویی است که حتما باید توسط یک تعمیر کار حرفه‌ای انجام شود. همکاران ما به در اختبار داشتن بهترین تجهیزات و قطعات اورجینال در نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ آماده ارائه انواه خدامات در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ هستند.

دلایل خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ

ما در ادامه به بررسی دلایل این مشکل و راه حل‌های برطرف کردن آن می‌پردازیم.

 مشکل در برد الکتریکی

سوختن آی سی یا مدار خشک کن برد یا خرابی کد بالانس در برد الکترونیکی یکی از دلایل اصلی خشک نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ است. همچنین سوختن و خراب شدن ترانس برد می‌تواند خشک‌ کن لباسشویی را از کار بیندازد.
به منظور برطرف کردن این مشکل می‌توانید ترانس بُرد ماشین لباسشویی یا آیسی و مدار خشک کن را بررسی کرده و آن را در صورت نیاز تعویض کنید. اگر اطلاعات کافی در زمینه‌ی تعمیر بُرد الکترونیکی ندارید، می‌توانید در هنگام خراب شدن این قطعه با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید تا از خدمات ویژه تعمیر یا تعویض بُرد بهره‌مند شوید.

پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی دلیل خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

بار زیاد لباسشویی و وزن بیش از حد ظرفیت لباس‌ها می تواند علت خشک نکردن ماشین لباسشویی باشد. دقت داشته باشید که نباید ماشین لباسشویی را بیش از سه چهارم حجم مخزن پر نمایید.

دلایل خرابی خشک کن لباسشویی سامسونگ

 برنامه و تنظیمات نادرست

کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی می‌تواند به برنامه و تنظیمات انتخابی در ماشین لباسشویی نیر مرتبط باشد. برخی از برنامه‌ها خشک کردن کامل لباس‌ها را به صورت پیش فرض در خود ندارند. از طرفی بعضی از تنظیمات در لباسشویی مثل اتوکشی آسان، از طریق باقی گذاشتن لباس‌ها در آب ولرم در انتهای شستشو، از ایجاد چروک در لباس‌ها جلوگیری به عمل می‌آورند.
لذا حتما برنامه شستشو را با توجه به جنس پارچه لباس‌ها، میزان کثیفی آنها و … انتخاب کنید.

خراب بودن پمپ تخلیه

وظیفه تخلیه کردن آب کثیف درون لباسشویی وظیفه پمپ تخلیه است. پمپ یکی از قطعات مهم درون لباسشویی است که خراب شدن آن‌ می‎تواند یکی از دلایل کار نکردن خشک کن لباسشویی سامسونگ باشد.
ممکن است پمپ تخلیه بنا به دلایل زیر از کار بی‌افتد و یا درست کار نکند.
گرفتگی در پمپ تخلیه است.
گیر کردن پرزهای لباس و یا اشیا باقی‌ مانده در لباس‌ها به پروانه پمپ.
خرابی خود پمپ تخلیه
در نتیجه پمپ تخلیه عملکرد خود را به‌ درستی انجام نمی‌دهد و لباس‌‌ها همچنان خیس باقی می‌ماند.

خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

کار نکردن دور تند لباسشویی دلیل خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

گاهی اتفاق می‌افتد که لباسشویی می‌چرخد و به نظر می‌رسد که هیچ گونه مشکلی در عملکرد آن وجود ندارد، اما در پایان شستشو متوجه می‌شوید لباس‌های داخل لباسشویی خیس هستند و خشک نشده‌اند. از طرف دیگر، لباسشویی در مرحله خشک کردن لباس‌ها دچار مشکل می‌شود این به این معنی است که دور تند لباسشویی اجرا نمی‌شود.

 خراب شدن موتور لباسشویی و خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

ازکار افتادن و آسیب دیدن موتور ماشین لباسشویی نیز ممکن است دلیل بر خشک نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی سامسونگ باشد. موتور ماشین لباسشویی از قطعاتی برای راه اندازی و تنظیم دور موتور تشکیل شده است. موتور در دور تند آبکش را میچرخاند تا لباس ها خشک شوند.

نواسانات برق و عدم خشک شدن لباس در لباسشویی سامسونگ

گاهی ممکن است خشک نشدن لباس‌ در ماشین لباسشویی سامسونگ به دلیل وجود نوسانات برق در ساختمان باشد. اگر اطمینان حاصل کردید که مشکل دستگاه به دلیل وجود نوسان برق است و مشکلاتی در برق ساختمان به وجود آمده است، با برق‌کار تماس بگیرید. اما اگر مشکلی در برق ساختمان وجود نداشت برای رفع این مشکل حتما از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بگیرید.

عدم آبگیری صحیح و مشکل در خشکن لباسشویی سامسونگ

از دیگر عواملی که می‌تواند باعث خشک نکردن لباس در ماشین لباسشویی باشد عدم آبگیری صحیح است. چنانچه لباسشویی شما به درستی پروسه آبگیری را انجام ندهد به دنبال آن عملیات خشک نمودن لباس‎ها نیز به درستی انجام نخواهد شد.

ایراد در قطعات لباسشویی

به غیر از مواردی که در مورد آن‌ها توضیح داده شد، اجزای دیگری از ماشین لباسشویی نیز می‌تواند به روی عملکرد خشک کن آن تاثیر بگذارد. این اجزا عبارتند از:
از کار افتادن کلید فعال‌کننده خشک کن
خرابی فیوز حرارتی
خرابی المنت هیتر
خرابی برد دستگاه
خرابی ترموستات

عوامل خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

راه جلوگیری از خرابی خشک کن لباسشویی سامسونگ

با سرویس سالیانه و رعایت نظافت و تمیزی لباسشویی و رفع گرفتگی در فیلتر کف و پمپ تخلیه شما خواهید توانست تا حدودی از پیش آمدن خرابی در خشک کن لباسشویی جلوگیری نمایید.

رفع مشکل خشک نکردن لباسشویی

گاهی اتفاق افتاده است که با یک ریست ساده، مشکل کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی برطرف می‌شود. حتما به منظور ریست کردن لباسشویی سامسونگ خود از دفترچه راهنمای آن کمک بگیرید.

کلام آخر در خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ یکی از مشکلات متداولی است که نیاز به عیب یابی لباسشویی و برطرف کردن ایراد توسط متخصصین کار بلد را دارد. ما در این مقاله سعی کردیم نکات مهم واساسی در زمینه در خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ را برای شما بیان کنیم. اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر در تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید در هنگام مشاهده مشکل خشک نشدن لباس‌ها در لباسشویی سامسونگ خود با همکاران ما تماس گرفته و یا در خواست تعمیر لباسشویی سامسونگ را در سایت ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *