دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ

علت آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ

یکی از مشکلات مهمی که برخی از کاربران با آن رو به رو هستند، آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ است. آبگیری زیاد ماشین لباسشویی و تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی از سری مواردی بوده که در صورت تداوم در امر شستشوی لباس اختلال ایجاد کرده و با آسیب‌های جدی در این وسیله همراه است. آبگیری مداوم ماشین لباسشویی سامسونگ در اثر ایجاد ایراد در سیستم داخلی و تجهیزات وابسته به شیر ورودی ماشین لباسشویی بروز می‌کند.
آبگیری زیاد ماشین لباسشویی تحت تاثیر خرابی قطعات و عدم سرویس و نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود. علت کار نکردن ماشین لباسشویی در حالت کلی در اثر تداوم ایراداتی مثل آبگیری زیاد ماشین لباسشویی و موارد مشابه آن است.

علت آبگیری مداوم در لباسشویی سامسونگ

عیب‌یابی آبگیری مدام لباسشویی سامسونگ از مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ است که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد. در مقاله عیب یابی لباسشویی سامسونگ به این مسئله اشاره شده است. در این قسمت به چهار 4 علت پر شدن بیش از حد آب در ماشین لباسشویی می پردازیم:
1. خراب شدن شیربرقی ((شیر ورودی)
2. کم بودن ارتفاع شیلنگ تخلیه آب
3. مشکل در هیدروستات
4. خراب شدن برد الکترونیکی یا تایمر

آبگیری یکسره لباسشویی سامسونگ

معیوب شدن شیربرقی (شیر ورودی)

شیر ورودی آب لباسشویی که به شیر برقی معروف است، وظیفه پر کردن دیگ شستشو از آب گرم و سرد را برعهده دارد. تجهیزات وابسته به این قطعه مثل سلنوید الکتریکی، تایمر یا برد کنترل و سوئیچ سطح آب هر کدام در روند جریان آب به ماشین لباسشویی نقشی اساسی دارند.
نحوه تست شیر برقی لباسشویی
همانطور که گفتیم یکی از دلایل وارد شدن آب بیش از حد داخل مخزن لباسشویی به خاطر خرابی شیربرقی است که برای اینکه بفهمید شیر سالم یا خراب است کافیه مراحل زیر انجام دهید.
کشیدن لباسشویی از برق
بررسی جریان آب در لباسشویی
در زمانی که لباسشویی خاموش شود هر گونه آبگیری و وارد شدن آب داخل مخزن به معنای خرابی شیر برقی است که باید توسط تعمیرکار باز و تعویض شود.
سپس جریان آب در لباسشویی را چک کنید.
عدم آبگیری لباسشویی در زمان خاموش بودن دستگاه به معنای سالم بودن آن و بررسی سایر موارد است.

کم بودن ارتفاع شیلنگ تخلیه آب

علت قطع نشدن آبگیریماشین لباسشویی در موارد اندکی به دلیل کم شدن فاصله شیلنگ تخلیه آب از سطح زمین است. اگر علت آبگیری مداوم ماشین لباسشویی به دلیل موارد ذکر شده در بالا نباشد، ینا بر این، بهتر پس از بررسی دلایل بیان شده اگر آبگیری زیاد ماشین لباسشویی همچنان ادامه داشت وضعیت ارتفاع شیلنگ تخلیه که باید بین 50 تا 55 سانتی متر باشد را بررسی کنید.

علل آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ

مشکل در هیدروستات و آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ

با وجود اینکه با شیر برقی امکان آبگیری مخزن وجود دارد اما باید با هیدروستات میزان آب کافی داخل آن تشخیص داده شود تا به برد اطلاع دهد و برد فرمان قطع شیر برقی را بدهد بنابراین یکی از دلایل وارد شدن آب زیاد داخل لباسشویی به خاطر خرابی هیدروستات است که برای شناسایی این مورد باید مراحل زیر انجام شود.
• بررسی شلنگ متصل به هیدروستات و مطمئن شوید که نشتی ندارد
• چنانچه در قسمت شلنگ حباب وجود دارد باید سریعا آنرا عوض کنید.
• نبودن حباب در شلنگ به معنای این است که باید سایر قسمت های هیدروستات را بررسی کنید و ممکن است به خاطر کثیفی مخزن هیدروستات آبگیری مداوم انجام شود.

در نتیجه شما نیازمند تنظیم هیدروستات لباسشویی سامسونگ هستید.

خراب شدن برد الکترونیکی یا تایمر

برد الکترونیکی یکی از قطعات مهم در لباسشویی است. این برد کنترل و ارسال جریان را به قطعات مختلف کنترل می‌کند. اگر در روند تخلیه و یا آبگیری مشکلی رخ دهد، یکی از دلایل آن می‌تواند خراب شدن برد الکترونیکی باشد. چرا که خراب شدن این بخش منجر به ارسال فرمان نادرست می‌شود. برای رفع این مشکل، برد کنترل الکترونیکی لباسشویی باید تعویض شود. بنابراین بهتر است در صورت مواجه با چنین مشکلی، با تعمیرکار تماس حاصل نمائید.
برای تست ماشین لباسشویی را از برق بکشید اگر جریان آب قطع شد ایراد از شیر برقی بوده در غیر این صورت مشکل پیش آمده تحت تاثیر عملکرد ناقص تایمر یا برد کنترل است.

به طور کلی، شیر برقی، هیدروستات و برد لباسشویی سه قطعه‌ای هستند که وظیفه تامین آب داخل مخزن را دارد و در صورت خرابی هر کدام باعث آبگیری مداوم لباسشویی می‌گردد. بنابراین بعد از شروع فرآیند شستشو و قفل کردن در توسط میکروسوئیچ و با دستور برد باید شیر برقی شروع به باز شدن و ریختن آب داخل مخزن کند و توسط هیدروستان میزان کافی آب تشخیص و به برد اطلاع داده می‌شود تا بعد از آن فرمان قطع شیر برقی دهد از این رو خرابی هر کدام از آنها و البته کاهش ارتفاع شلنگ تخلیه باعث بروز این مشکل می شود که باید توسط تعمیرکار بررسی و عیب‌یابی شود.

آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ

نتیجه گیری از پر شدن بیش از حد آب در لباسشویی سامسونگ

همانطور که عدم آبگیری لباسشویی می‌تواند باعث از کار افتادن دستگاه شود اما اگر آبگیری مداوم ماشین لباسشویی سامسونگ رخ دهد به معنای شروع نشدن مراحل دیگر فرآیند شستشو و از کار افتان دستگاه است که علت آن خرابی شیر برقی، هیدورستات، برد، کاهش ارتفاع شیلنگ تخلیه می باشد که باید توسط تعمیرکار بررسی و عیب یابی شود .در متن بالا علت آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع مشکل به‌ صورت کامل برای شما شرح داده شد. اگر قصد دارید خودتان مشکل لباسشویی را برطرف کنید، باید بدانید که شناسایی و حل مشکل این دستگاه به ‌آسانی امکان‌پذیر نیست و باید توسط تعمیرکار متخصص در این زمینه انجام شود. همکاران ما اماده ارائه انواع خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *