دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تخلیه نشدن اب از لباسشویی سامسونگ

دلایل تخلیه نشدن آب از لباسشویی سامسونگ

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از مشکلات رایجی هست که ممکن است در طول استفاده از ماشین لباسشویی با آن مواجه شده باشید. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. از جمله گرفتگی فاضلاب و خرابی موتور دستگاه و … ما در این مقاله سعی داریم به موضوعات بسیار مهم بپردازیم. با استفاده از مطالب ذکر شده شما قادر خواهید بود ایراد رخ داده را برطرف نمایید. اما اگر در این زمینه نیازمند کمک بودید تیم ما آمادگی لازم را جعت تعمیر لباسشویی سامسونگ شما را به صورت 24 ساعته دارد.

تخلیه نشدن اب از لباسشویی سامسونگ

علت تخلیه نشدن آب از لباسشویی سامسونگ

همان طور که می‌دانید تخلیه نشدن آب از لباسشویی جز مشکلات رایج است، که باید مورد عیب یابی قرار بگیرد. عیب یابی لباسشویی سامسونگ یکی از کارهای مهم در ابتدای شروع تمرین است. در ادامه دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی سامسونگ را بررسی نموده و سپس راهکارهای برطرف نمودن ان را ارائه می‌دهیم.

گرفتگی فاضلاب و عدم تخلیه آب از لباسشویی سامسونگ

به علت عدم بررسی دقیق لباس هایی که قرار است توسط لباسشویی شسته شود، ممکن است اشیایی مانند سکه و … در جیب لباس‌ها باقی بماند. و یا اینکه دکمه لباس‌ها از لبای جدا شود. فیلتری که قبل از پمپ قرار گرفته و از ورود اشیا به داخل پمپ جلوگیری می‌کند، توسط این گونه اشیا گرفته می‌شود. از طرفی این اشیا نیز از خروج آب جلوگیری می‌کنند.
راهکار:
فیلتر را باز کنید،ف آن را شستشو دهید و سپس در جای خود قرار دهید.
نکته مهم این است که در مدل‌های جدید، در کنار فیلتر یک شیلنک کوچک، برای خروجی اضطراری آب تعبیه شده است.

خرابی تایمر دستگاه لباسشویی

برد الکترونیکی یا تایمر ماشین لباسشویی تمامی ارتباط قطعات ماشین لباسشویی، عملکردها و برنامه‌ها را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. اگر در این برد اختلالی ایجاد شود می‌تواند به عنوان مثال منجر به عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی شود. اگر خازن یا قطعه‌ای در برد که مربوط به تخیه آب است سوخته باشد، باعث می‌شود تا پمپ تخلیه فرمان نگیرد و کار نکند.
راهکار:
با تعمیر برد لباسشویی سامسونگ می‌توان مشکل پیش آمده را برطرف نمود. برای این کار بهتر است از تعمیرکاران مجرب در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ استفاده کنید.
علاوه براین، اگر لباسشویی شما تایمردار است، در بیشتر مواقع ایراد با تعمیر تایمر حل می‌شود.

خرابی موتور دستگاه و عدم تخلیه آب باقیمانده از لباسشویی سامسونگ

اگر موتور ماشین لباسشویی خراب شود، نمی چرخد. در نتیجه اگر موتور نچرخد آب از لباس خارج نمی‌شود و در دستگاه باقی می‌ماند و لباس‌ها خیس خواهند ماند. اگر در تسمه شکستگی وجود داشته باشد اتصال بین موتور و تخلیه را قطع خواهد کرد و در هنگام تخلیه ماشین لباسشویی مشکل ایجاد می‌کند.

نحوه تخلیه کردن آب از لبسشویی سامسونگ

انسداد فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ

فیلتر پمپ تخلیه یکی دیگر از مواردی است که در هنگام تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی سامسونگ باید مورد بررسی قرار گیرد.اگر آب در پمپ لباسشویی سامسونگ جریان ندارد، ممکن است فیلتر با لباس، دکمه، سکه یا اشیاء خارجی مسدود شده باشد. در نتیجه باید فیلتر پمپ تخلیه را بررسی کرده و در صورت مسدود بودن آن را تعمیر نمایید.

خرابی سیم کشی و تخلیه نشدن آب از لباسشویی سامسونگ

مشکل درسیم کشی ماشین لباسشویی سامسونگ منجر به ایراد در قسمتی از ماشین لباسشویی می‌شود. علاوه بر این، اگر سیم‌هایی که به پمپ متصل است، قطع شود پمپ آب نیز کار نخواهد کردعدم کار کردن پمپ منحر به عدم جریان آب می‌شود.
سیم‌کشی‌ها یکی از موارد مهمی هستند که باید حتما مورئ بررسی قرار بگیرند.

 جرم گرفتن خرطومی دیگ به پمپ

در هر ماشین لباسشویی یک خرطومی به پمپ تخلیه متصل شده است. اگر در این خرطومی لباس و یا شی دیگری گیر کند ، و یا اینکه خرطومی را جرم گرفته باشد، منجر به تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی سامسونگ می‌شود.

راهکار:
فیلتر را باز کنید و اجسامی که در آن قرار دارد را جدا کنید. اگر خودتان قادر نبوید این کار را انجام دهید، از تکنسین‌های ماهر برای تعمیر لباسشویی سامسونگ درخواست کمک کنید.

استفاده نادرست از مواد شوینده

استفاده نادرست از مواد شوینده (پودر یا مایع شستشو) یکی دیگر از عوامل تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی سامسونگ است.
شاید به نظر برسد برای داشتن لباس‌های تمیز تر بهتر از از مواد شوینده بیشتری استفاده کنید. اما این تصوری غلط و اشتباه است. استفاده بیش از اندازه مواد سشتشو منجر به تولید کف بیشتر شده و همین کف زیاد، عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه می‌کند. این کف‌های تولید شده اجازه عملکرد صحیح را به پنل ماشین لباسشویی سامسونگ نمی‌هند و دستگاه نیز نمی‌تواند به درستی عمل کند. علاوه بر این، ممکن است منجر به باقی ماندن کف در لباسشویی شود.
حتما در انتخاب مواد شوینده و میزان مورد استفاده از مواد شوینده دقت کافی را داشته باشید. قبل از شروع به کار دفترچه راهنما ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

جمع شدن آب در لباسشویی سامسونگ

نتیجه گیری از تخلیه نشدن آب از لباسشویی سامسونگ

همان طور که گفته شد تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از مشکلات معمول و رایج در انواع مدل‌های ماشین لباسشویی است. این اتفاق دلایل مختلفی دارد که برخی از ان‌ها به راحتی قابل برطرف شدن هستند. اما برخی دیگر مانند خرابی برد و تایمر نیازمند تخصص و دانش کافی و همین‌طور ابزار مخصوص هستند. در این حالت توصیه می‌کنیم حتما برای تعمیر و یا تعویض قطعات از تکنسن‌های مجرب در مجمعه ما استفاده کنید. متخصصان ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه انواع سرویس در محل و مشاوره رایگان در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *