دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

آموزش تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

چرا بعد از ورود آب به ماشین لباسشویی دیگ نمی چرخد؟ چرا ماشین لباسشویی هم زمان با شستن آب جاری نمی شود؟ چرا ماشین لباسشویی بعد از شستشو آب آزاد می کند اما نمی چرخد؟ چرا سرعت چرخش ماشین لباسشویی پایین است؟ چرا لباس ها بعد از برنامه شستشو خیس می شوند؟ اگر ماشین لباسشویی شما هر یک از این مشکلات را داشته باشد، ممکن است تسمه فرسوده یا پاره شده باشد و نیاز به تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ وجود داشته باشد. اگر بیشتر از یک کاربر معمولی هستید و همیشه یک آچار در دست دارید، در حال تعمیر لوازم خانگی هستید، می توانید با دنبال کردن این مقاله یاد بگیرید که چگونه تسمه ماشین لباسشویی خود را تعویض کنید، چرا که ما تصمیم داریم تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ را به شما ارائه دهیم.

علائم خرابی تسمه ماشین لباسشویی

قبل از اینکه به سراغ آموزش تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ برویم، لازم است در مورد بروز یک سری مشکلات در ماشین لباسشویی سامسونگ صحبت کنیم که نشان دهنده فرا رسیدن زمان تعویض تسمه این دستگاه است. البته تعویض تسمه ماشین لباسشویی جای تعجب ندارد زیرا تسمه ماشین لباسشویی یکی از قطعات مصرفی این ماشین است که دیر یا زود فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد. مهم ترین نشانه ساییدگی و پارگی تسمه ماشین لباسشویی این است که با وجود ورود آب به داخل ماشین لباسشویی، دیگ نمی چرخد. البته این مشکل می تواند از گیربکس یا موتور ماشین لباسشویی نیز باشد، بنابراین یافتن علت اصلی این مشکل نیاز به عیب یابی ماشن لباسوشیی سامسونگ دارد. در این صورت بهتر است با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید تا تکنسین این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شود و مشکلات دقیق این ماشین را برطرف کند.
یکی دیگر از مواردی که نشان دهنده ایراد تسمه ماشین لباسشویی است این است که در حین عملیات شستشو همزمان آب داخل ماشین لباسشویی خارج نمی شود. در حالی که این مشکل ممکن است ناشی از پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ باشد، همچنین ممکن است تسمه واشر ترک خورده یا فرسوده شده باشد. ضمناً اگر ماشین لباسشویی بعد از اتمام عملیات شستشو آب را تخلیه کند، اما نچرخد و یا سرعت چرخش ماشین خیلی کند باشد، به این معنی است که تسمه فرسوده شده و زمان آن فرا رسیده است که اقدام به تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ کنید.

 تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

تسمه ماشین لباسشویی چگونه کار می کند

در طول چرخه شستشو، موتور محرک قرقره را می چرخاند. تسمه به انتقال حرکت چرخشی از قرقره به درام کمک می کند. وقتی کار شروع می شود، لباس ها را تکان می دهید و تمیز می کنید.
اگر تسمه آسیب دیده یا فرسوده شود، ماشین لباسشویی به درستی کار نمی کند. گاهی اوقات ممکن است برای رفع مشکل نیاز به تعویض تسمه لباسشویی سامسونگباشد.

نحوه تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

پیشنهاد ما این است که اگر تسمه ماشین لباسشویی آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد، بهتر است از تعمیرکار ماشین لباسشویی کمک بگیرید و خودتان تسمه را تعویض نکنید. در زیر نحوه تعویض تسمه لباسشویی را مرحله به مرحله توضیح می دهیم.
1. ایمنی قبل از تعویض تسمه شستشو
قبل از تعویض تسمه، حتما ماشین لباسشویی را از برق جدا کرده و نکات ایمنی را رعایت کنید.
2. باز کردن د پشت ماشین لباسشویی
پس از خاموش کردن ماشین می توانید پنل پشتی و درب ماشین لباسشویی را باز کنید تا به قسمت های داخلی آن دسترسی داشته باشید.
تسمه در اطراف قرقره دیگ و در سمت پایین در اطراف قرقره کوچکی که به موتور متصل است قرار دارد. در واقع کل این سیستم قرقره و تسمه وظیفه چرخاندن درام ماشین لباسشویی را بر عهده دارد.
3. برداشتن تسمه آسیب دیده
برداشتن تسمه معیوب کار ساده‌ای است. قسمتی از تسمه را با دست بگیرید و بگذارید دور قرقره بچرخد. برای سهولت در این کار، می توانید قرقره را کمی بچرخانید.
4. تسمه جدید را در جای خود قرار دهید
برای نصب یک تسمه جدید، ابتدا آن را روی قرقره موتور قرقره بکشید. سپس تسمه را بدون هیچ فشاری دور قرقره ببندید.
با دست آزاد خود، سیم پیچ را به آرامی بچرخانید. تسمه به طور خودکار در شیار قرقره می افتد و نیازی به فشار دادن ندارد.
5. پنل و درب پشتی ماشین لباسشویی را ببندید
در نهایت آن را با دست بچرخانید تا مطمئن شوید همه چیز سر جای خود است. سپس پنل و درب پشتی ماشین لباسشویی را ببندید تا فرآیند تعویض تسمه ماشین لباسشویی تکمیل شود.

آموزش تعویض تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ

نحوه تراز کردن تسمه در لباسشویی سامسونگ

تراز کردن تسمه قرقره را با برداشتن قرقره و برداشتن پانل جلویی شروع کنید. هنگامی که پانل را بردارید، باید بتوانید بند را پیدا کنید.
بررسی کنید که تسمه به درستی روی قرقره ها تنظیم شده باشد و پیچ خورده نباشد. شما باید قرقره ها را حرکت دهید تا تسمه به درستی تراز شود.
پانل جلویی را تعویض کنید و پس از نصب صحیح تسمه، واشر را دوباره وصل کنید.

هزینه تعویض تسمه ماشین لباسشویی چقدر است

هزینه تعویض تسمه ماشین لباسشویی به مدل ماشین، نوع تسمه، کیفیت تسمه و میزان کار یا خرابی ماشین لباسشویی بستگی دارد. در نتیجه نمی توان میانگین قیمت را در این زمینه اعلام کرد. پس از ثبت سفارش، تعمیرکار با شما تماس گرفته و هزینه برآورد شده را به شما اطلاع می دهد. در صورت تایید هزینه توسط شما کارشناس به سایت اعزام شده و اقدام به تعویض تسمه ماشین لباسشویی می کند.

نمایندگی تعمیر و تعویض تسمه ماشین لباسشویی سامسونگ

کلام آخر در تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ

تعویض تسمه لباسشویی سامسونگ یک فرآیند نسبتاً ساده است که شامل جدا کردن دستگاه از برق، برداشتن پنل جلویی، جایگزینی تسمه قدیمی با تسمه جدید و بررسی تراز و سفت بودن تسمه جدید است. این بخش مهمی از نگهداری ماشین لباسشویی شما است و به کارکرد روان و کارآمد آن کمک می کند. اگر در این زمینه دانش کافی ندارید، تعویض تسمه را به تکنسین حرفه ای بسپارید. همکاران ما اماده ارائه هر گونه خدامت در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *