دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ

روش های جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ

جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از کارهایی است که اکثر ما انجام می دهیم، اما آیا همه ما آن را درست انجام می دهیم؟ رعایت اصول اولیه تمیز کردن ماشین لباسشویی چقدر می تواند مهم باشد؟ بدون انجام فرآیند حذف آلودگی حرفه‌ای و مناسب، نمی توانید به طور کامل از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها در کثیفی جلوگیری کنید و این مشکل می‌تواند منجر به مشکلات پوستی مختلفی شود.برای جلوگیری از این مشکل، در این مقاله تکنیک‌های اولیه تمیز کردن ماشین لباسشویی را به شما آموزش داد‌ه‌ایم تا بهترین نتیجه را از ماشین لباسشویی سامسونگ خود بگیرید. ما قصد داریم شما را با نحوه جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم.

جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ

توصیه می‌شود ماشین لباسشویی خود را سه بار در سال تخلیه و رسوب زداییی و جرم گیری کنید. با این حال، اگر در منطقه‌ای با آبی که رسوب فراوان دارد زندگی می‌کنید، این شستشو باید بیش‌تر از سه بار در سال انجام شود. در صورت عدم مراقبت، لباسشویی شمت حاوی رسوبات آهکی می‌شود. این ممکن است شما را ملزم به تعویض قطعات ماشین لباسشویی مانند المنت گرمایشی کند که گران خواهد بود. تعمیر و نگهداری منظم بهترین راه برای اطمینان از اینکه ماشین لباسشویی شما در بهترین حالت باقی می ماند.

رسوب زدایی لباسشویی سامسونگ
جرم گیری لباسشویی

نحوه رسوب زدایی دور درب ماشین لباسشویی سامسونگ

برای تمیز کردن این قسمت، یک پارچه تمیز و بدون پرز یا اسفنج نرم بردارید و آن را در مقداری آب و سفید کننده یا صابون و آب خیس کنید. سپس درب، بدنه و لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی را با دقت تمیز کنید. حتماً لاستیک اطراف در را تمیز کرده و کاملاً خشک کنید تا از رطوبت جلوگیری شود. این مرحله از کار یکی از مهم ترین مراحل جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.

 

نحوه جرم گیری لباسشویی سامسونگ

جرم گیری در لباسشویی‌ها مخصوصا لباسشویی سامسونگ به طرق مختلف انجام می‌گیرد. ما در دامه قصد داریم که تمام روش‌های موثر برای جرم گیری لباسشویی سامسوسونگ را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این روش‌ها قطعا به نتیجه مورد نظر خواهید رسید.

ماشین لباسشویی سامسونگ خود را با سرکه و جوش شیرین تمیز کنید

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ ترکیب جوش شیرین و سرکه است. این ترکیبات طبیعی هستند و هیچ ضرری ندارند. از طرفی در از بین بردن جرم و بوی نامطبوع داخل ماشین لباسشویی بسیار خوب عمل می کند. برای چربی زدایی ماشین لباسشویی سامسونگ با این ترکیب باید محلولی از جوش شیرین و سرکه تهیه کنید و داخل ماشین لباسشویی بریزید.
سپس ماشین لباسشویی را در برنامه شستشوی روزانه قرار داده و آن را راه اندازی کنید. اجازه دهید ماشین لباسشویی یک چرخه شستشو را کامل کند تا با محلول سرکه و جوش شیرین رسوب از بین برود. پس از شستشو، درب ماشین لباسشویی را باز نگه دارید تا رطوبت از آن خارج شود. لاستیک اطراف درب را کاملا خشک کنید.

جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ
استفاده از سرکه و جوش شیرین در جرم گیری لباسشویی

تمیز کردن ماشین لباسشویی با استفاده از قرص و پودر

یکی دیگر از گزینه های رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ، رسوب زدایی این دستگاه ها با پودرها یا قرص های مخصوص رسوب زدایی است. این قرص ها یا پودرهای ضدآهک مخصوص رسوب زدایی و رسوب زدایی لباس ها فرموله شده اند و می توانید به راحتی از آنها برای انجام کار رسوب زدایی استفاده کنید.
برای از بین بردن آهک به این روش کافی است پودر یا قرص لباسشویی را داخل ماشین ریخته و برنامه شستشوی ماشین لباسشویی را با دمای 60 درجه تنظیم کنید. از خالی بودن ماشین لباسشویی مطمئن شوید و آن را بدون قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی روشن کنید. رسوب زدایی با این ترکیبات بسیار ساده و آسان است و با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی لباس های خود را رسوب زدایی کنید.

روش های جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ
پود و قرص جرم گیری

از بین بردن لجن ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای اجزای مختلفی است. در هنگام شستشو و استفاده از دستگاه لباسشویی، ممکن است لجن و آلودگی در بسیاری از قسمت‌های آن قرار گیرد. پس باید به صورت دوره‌ای و با برنامه مشخص برای جرم گیری ماشین لباسشویی و از بین بردن لجن ماشین لباسشویی اقدام شود.

راه های پیش گیری از کپک زدن لباسشویی سامسونگ

در چند وقت یکبار محفظه شوینده دستگاه را خارج نمایید و ان را بشویید و خشک نمایید
از گزینه سلف کلین استفاده برای کپک زدایی استفاده نمایید
کم تر از مواد شوینده برای شستشو استفاده شود
درب ماشین لباسشویی پس از هر بار استفاده پاک کنید.
حتما بعد از انجام عملیات شستشو و استفاده از ماشین لابسشویی، درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید
برای جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ، می‌توانید لاستیک‌های اطراف دستگاه را دستمال کشیده و خشک نمایید. برای این کار بهتر است از پارچه میکروفیر استفاده شود.

رسوب زدایی لباسشویی سامسونگ | برنامه های ماشین لباسشویی

در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ برنامه خاص و مشخصی به منظور جرم گیری دیگ لباسشویی وجود ندارد. اما شما می توانید به منظور جرم گیری کردن و تمیز نمودن دیگ در ماشین لباسشویی سامسونگ خود از بعضی از برنامه‌ها استفاده نمایید. در این حالت بهتر است لباسشویی سامسونگ خود را به صورت خالی روشن نموده و در مخزن آن پودر جرم گیر ، سرکه یا قرص جرم گیر و مواردی مثل این قرار دهید.
شما با انجام دادن این کار تضمین می‌کنید که لباسشویی شما در دراز مدت دچار جرم و رسوب نمی‌شود. همچنین مانع از ایجاد قارچ و کپک در دیگ لباسشویی خواهد شد.

خلاصه ای از روش های جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ

جرم ‌گیری ماشین لباسشویی سامسونگ از موارد مهمی است که حتما باید در دوره‌های مشخص انجام شود. توجه داشته باشید که یک ماشین لباسشویی جرم‌گرفته و دارای رسوب نمی‌تواند حداکثر کارایی خود را ارائه نماید. در نتیجه به مرور زمان از کار خواهد افتاد. توصیه می‌کنیم سعی کنید حداقل هر 4 ماه یک‌بار یکی از روش‌های ذکرشده در این مطلب را برای جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ خود انجام دهید. اگر در این زمینه به مشکل برخورد کردید و نیازمند راهنمایی بودید همکاران ما در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ آماده ارائه انواع خدمات تلفنی و حضوری هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *