دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

ریست ماشین لباسشویی

آموزش ریست ماشین لباسشویی سامسونگ

ریست ماشین لباسشویی یکی از مهمترین کارهایی است که می تواند بسیاری از مشکلات پیش آمده در ماشین لباسشویی را برطرف کند. اگر ماشین لباسشویی شما خطاها و مشکلاتی دارد که با تنظیم مجدد قابل حل است، باید بدانید که چگونه ماشین لباسشویی را ریست کنید. در این مقاله قصد داریم آموزش ریست ماشین لباسشویی سامسونگ را در اختیار شما قرار دهیم.

 ریست ماشین لباسشویی سامسونگ

مشکلات زیادی برای ماشین لباسشویی ممکن است رخ دهد، برای حل آنها باید ماشین لباسشویی را ریست کنید. برخی از مشکلات عبارتد از:

  • نوسانات ولتاژ یکی از مشکلات ماشین لباسشویی است که با ریست کردن ماشین لباسشویی قابل حل است.
  • قطع برق باعث ایجاد مشکل در ماشین لباسشویی می‌شود، که با ریست کردن لباسشویی قابل حل است.
  • اگر یکباره ولتاژ بالا وارد ماشین لباسشویی شود، ممکن است ماشین لباسشویی را با مشکل مواجه کند. در این حالت می‌توانید لباسشویی را ریست کنید.

آموزش نحوخ ریست ماشین لباسشویی سامسونگ

زمان ریست کردن ماشین لباسشویی کی است

معمولاً در ماشین لباسشویی‌های جدید عملکرد راه اندازی مجدد ماشین لباسشویی با هدف پاک کردن برنامه هایی که دارای مشکل هستند انجام می‌شود و تنها با فشردن دکمه می توانید ماشین لباسشویی را مجددا راه اندازی کنید تا مشکلات ماشین لباسشویی برطرف شود.
زمان ریست کردن و راه اندازی مجدد عبارت است از:

اگر برنامه اشتباهی را در ماشین لباسشویی انتخاب کنید.
اگر ماشین لباسشویی در برنامه قفل شده باشد.
دستگاه به برق وصل است و برنامه انتخاب شده است اما شروع نمی شود.
لباسشویی در حین کار یکبار متوقف می شود.
نشان دادن خطا در ماشین لباسشویی
اگر ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود.
تمام این مشکلات با ریست کردن ماشین لباسشویی حل خواهد شد. توجه داشته باشید که مشکلات جدی مانند اتصال یک قطعه خاص یا مشکل در قسمتی از ماشین لباسشویی با بازسازی قابل حل نیست. در این موارد باید قسمت آسیب دیده به درستی شناسایی و سپس تعمیر شود.

انواع دکمه های ریست ماشین لباسشویی

انواع دکمه های تنظیم مجدد و دستورالعمل های تنظیم مجدد ماشین لباسشویی به شرح زیر است.
معمولا اکثر ماشین های لباسشویی جدید را می توان به راحتی ریست کرد و روی این ماشین ها دکمه مخصوصی برای ریست کردن ماشین لباسشویی تعبیه شده است.
با فشردن دکمه ریست ماشین لباسشویی در عرض چند ثانیه دوباره راه اندازی می شود و برخی از مشکلات پیش آمده در ماشین لباسشویی برطرف می شود.
ماشین لباسشویی هایی که دکمه ریست ندارند باید به صورت دستی ریست شوند.

دکمه های ریست عبارتند از:
بسته به مدل ماشین لباسشویی، دکمه ریست را می توان در حالت های مختلفی مانند کلمه start یا start-pause نوشت.
پس از فشار دادن دکمه تنظیم مجدد، باید ماشین را روشن کنید.
سپس یکی از برنامه های شستشو را انتخاب کرده و شروع به استفاده از دستگاه کنید.
بررسی کنید که ماشین لباسشویی به خوبی کار می کند.
یا پیام های خطایی که روی صفحه دیدید هنوز وجود دارند یا از بین رفته اند.
اگر بعد از تعمیر ماشین لباسشویی ایرادات دستگاه برطرف نشد در این صورت ممکن است در قسمت دیگری از ماشین ایراد فنی ایجاد شود که در این صورت بهتر است برای رفع مشکل از یک متخصص کمک بگیرید.

چگونه لباسشویی سامسونگ را ریست کنیم

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی بدون دکمه ریست

دو راه برای تنظیم مجدد ماشین لباسشویی وجود دارد:

  • با استفاده از دکمه
  • دستی

اگر ماشین لباسشویی شما دکمه ریست ندارد، باید آن را به صورت دستی ریست کنید.
تنظیم مجدد دستی مانند جدا کردن ماشین لباسشویی است. در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی نوشته شده است که برای ریست ماشین لباسشویی چقدر باید صبر کنید. این زمان در ماشین های لباسشویی مختلف بین 30 ثانیه تا یک دقیقه متغیر است.
هنگام تنظیم مجدد ماشین لباسشویی، مطمئن شوید که دسته کنترل روی حالت چرخش آخر تنظیم نشده باشد. اگر ماشین لباسشویی شما دکمه هایی برای تنظیم و انتخاب برنامه ها دارد، مطمئن شوید که ماشین لباسشویی روی هر حالتی غیر از چرخش تنظیم شده است.
پس از آن از باز بودن شیر آب و روشن بودن ماشین لباسشویی مطمئن شوید. اکنون پس از 30 تا 60 ثانیه، ماشین لباسشویی را دوباره به برق وصل کنید و دکمه استارت را فشار دهید تا مطمئن شوید که ماشین خوب کار می کند و کد خطا از بین رفته است. در برخی از ماشین های لباسشویی پس از اتصال دستگاه به برق، لازم است درب آن 6 بار باز و بسته شود تا موتور دوباره راه اندازی شود.

نحوه ریست ماشین لباسشویی سامسونگ

هنگامی که ماشین لباسشویی سامسونگ در وسط شستشو متوقف شد، ناگهان خاموش شد، کد خطا روی صفحه ظاهر شد یا ماشین به دلیل قطع برق روشن نشد، می توانید با راه اندازی مجدد سیستم مشکل را حل کنید.
دستگاه های دارای دکمه ریست را می توان به راحتی با فشار دادن دکمه ریست کرد برای ریست ماشین لباسشویی سامسونگ بدون دکمه تنظیم مجدد، باید دستگاه را از برق بکشید و 5 تا 10 دقیقه صبر کنید (برای یافتن زمان دقیق دفترچه راهنما را بخوانید)
سپس ماشین لباسشویی را دوباره روشن کنید و برنامه شستشوی غیر از آبکشی و چرخش را انتخاب کنید. اگر پس از تنظیم مجدد همچنان کد خطا نمایش داده می شود، باید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید و ببینید کد خطا مربوط به چه چیزی است.
اطمینان حاصل کنید که دکمه چرخشی که برای انتخاب برنامه های شستشو استفاده می کنید در حالت چرخش آخر در هنگام راه اندازی مجدد نباشد.

ریست ماشین لباسشویی

آموزش ریست ماشین لباسشویی سامسونگ در این مرحله به پایان می رسد. اگر با نحوه ریست ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.. ما درsumsung-laundry.ir با بهره گیری از کارشناسان و مهندسین مجرب کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی سامسونگ را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت ارائه می دهیم. برای دریافت خدمات کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *