دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

عیب یابی لباسشویی سامسونگ

عیب یابی لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از برندهای باکیفیت است. اما مهم نیست که چقدر با دقت و حساسیت از ماشین لباسشویی سامسونگ خود استفاده می‌کنید و در نگداری آن دقت دارید، زیرا ممکن است لباسشویی شما نیز روزی به هر علتی خراب شود. راهنمای عیب‌ یابی ماشین‌ لباسشویی سامسونگ که در خدمت شما قرار گرفته است به شما کمک می‌کند تا ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. با وجود اینکه عیب یابی لباسشویی سامسونگ گاهی می‌تواند ساده باشد و امکان اینکه خودتان بتوانید عیب یابی کنید، وجود دارد اما پیشنهاد می‌کنیم که تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ را به دست یک فرد متخصص بسپارید تا از خسارات بیشتر و هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
توصیه می‌کنیم که از مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ آگاهی داشته باشید تا ضمن برطرف کردن آن‌ها، بتوانید در آینده از پیشامد دوباره جلوگیری نمایید. در ادامه به بررسی مشکلات رایج موجود در لباسشویی‌ها مخصوصا لباسشویی سامسونگ می‌پردازیم. علاوه بر این، لباسشویی در صفحه نمایش لباسشویی می‌توان انواع خطاها و ارور ها را مشاده نمود. هریک از این علائم نشان دهنده یک نوع خطا در لباسشویی است. در مطلب ارائه شده در مقاله کدهای خطا در لباسشویی سامسونگ به تفصیل همه کدها بررسی شده‌اند.

نکته: برخی از مشکلات رایج در لباسشویی با راه‌اندازی مجدد قابل برطرف شدن است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله ریست کردن ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

انواع مشکلات متداول در لباسشویی ال جی

ایرادات متداول لباسشویی سامسونگ

مشکل در آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ
یکی از مسائلی که لباسشویی را بی‌استفاده می‌کند، مشکل در آبگیری ماشین لباسشویی سامسونگ است که توسط عواملی مثل فشار کم آب یا ایراد در شیر ورودی آب به وجود می‌آید و نیاز به بررسی فنی دارد. در آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ به بررسی این مشکلات و راه حل‌های موجود آن پرداخته‌ایم.

عدم تخلیه شدن ماشین لباسشویی سامسونگ

گاهی اتفاق می‌افتد که آب ماشین لباسشویی جمع می‌شود اما تخلیه نمی‌شود. در ابتدا ممکن است که ایراد در یکی از قطعات مثل پمپ تخلیه، فیلتر تخلیه یا شلنگ تخلیه باشد. اگر این عوامل را بررسی نمودید و متوجه ایراد در آن‌ها نشدید احتمالاً میکروسوئیچ درب یا تایمر ماشین لباسشویی دچار خرابی شده است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تخلیه نشدن از لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

خاموش شدن ناگهانی در عیب یابی لباسشویی سامسونگ

خاموش شدن ناگهانی لباسشویی سامسونگ حین کار می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر لباسشویی پس از شروع به کار، بنابر دلایلی متوقف شده است اما دستگاه هنوز روشن است، موارد زیر می توانند دلیل بروز این مشکل باشند، که می‌بایست توسط تکنسین عیب یابی شوند:
شیر ورودی آب
معیوب شدن تایمر لباسشویی
برد کنترل اصلی
خراب شدن میکروسوئیچ درب
وجود مشکل در زبانه قفل درب
نوسانات برق در پریز و دوشاخه دستگاه

عیب یابی لباسشویی سامسونگ

مشکل در شیرآب ورودی یا شیربرقی ماشین لباسشویی سامسونگ

در صورتی که آب در ماشین لباسشویی پر نمی‌شود یا اینکه در موقع خاموش بودن دستگاه آب وارد آن می‌شود، شیر آب ورودی مشکل دارد. خرابی شیر برقی لباسشویی باعث می شود تا ماشین لباسشویی به طور کامل پر نشود و عملکرد مطلوبی از آن نداشته باشید. همچنین ممکن است لباس ها را در دمای مناسب شستشو نکند و در آخر لباس ها به خوبی تمیز نشوند. مراحل عیب یابی شیر آب لباسشویی به طور کامل در مقاله نحوه تعویض شیر آب ورودی لباسشویی سامسونگ توضیح داده شده است. علاوه بر این، تمام دلایل این مشکل نیر برای شما بیان شده است.

عیب یابی تایمر لباسشویی سامسونگ

اگر ماشین لباسشویی شما مطابق برنامه کار نمی کند و نمی دانید چطور باید این مشکل را حل کنید، اولین قدم عیب یابی تایمر لباسشویی است. تایمر، سطح آب را کنترل می کند و در تنظیم و اجرای زمان چرخه کار کردن و توالی ‌های تنظیم چرخه نیز تاثیر گذار است. کار نکردن تایمر دلایل متعددی دارد مانند سنسور المنت / ترموستات و خود المنت، میکروسوئیچ و مجموعه قفل درب و موارد دیگر که به طور کاملا مفصل در مقاله تعمیر تایمر لباسشویی سامسونگ به آن پرداخته‌ایم.

نحوه عیب یابی در لباسشویی سامسونگ

آبریزی یا نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ

بسیاری از ماشین لباسشویی‌ها ممکن است پس از استفاده طولانی مدت شروع به نشتی یا آبریزی کنند. اکثر اوقات این مشکل به دلیل ایرادی مثل مسدود شدن، شل شدن، یا سوراخ شدن شلنگ ماشین لباسشویی سامسونگ است. این مشکل نه‌تنها باعث دردسر در محیط آشپزخانه می‌شود، بلکه آب بسیاری را هدر می‌دهد، پس بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن عیب ماشین لباسشویی سامسونگ اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

برق داشتن بدنه لباسشویی سامسونگ

ممکن است در طول استفاده از لباسشویی با مشکا وجود برق در بدنه و دیواره های لباسشویی مواحه شده باشید. این مشکل دلایل مختلفی دارد. اما دقت داشته باشید که در صورت وجود این مشکل و مشاهده برق در بدنه لباسشویی سامسونگ حتما اقدام به برطرف کردن مشکل نمایید.

بوی سوختگی و عیب یابی لباسشویی سامسونگ

بوی سوختگی از مشکلات رایج موجود در لباسشویی سامسونگ و یا هر لباسشویی دیگری محسوب می‌شود. در مطالب موجود در مقاله علت بوی سوختگی در ماشین لباسشویی سامسونگ تمام این موارد بررسی شده و نحوه برطرف کردن و راهکار های مهم در آن آمده است. برخی از دلایل عبارتند از:
خراب شدن تایمر و یا برد لباسشویی
خراب شدن لاستیک دور درب
شل شدن یا گیر کردن تسمه

لرزش ماشین لباسشویی samsung

لرزش در هنگام کار در لباسشویی سامسونگ مشکلی است که حتما همگی شما با ان مواجه شدید. به عنوان مثال در این حالت می‌توانید با تراز کردن لباسشویی مشکل را برطرف نمایید. البته دلایلی دیگری نیز در این مشکا دخیل هستند که ما در مقاله بررسی دلایل لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ به آن‌ها پرداخته‌ایم.

مشکل در برد لباسشویی سامسونگ

برد لباسشویی یکی از قطعات مهم در ماشین لباسشویی سامسونگ است که در صورت خراب شدن آن، ماشین لباسشویی هم از کار خواهد افتاد. خرابی برد لباسشویی سامسونگ یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است در هر مدلی از لباسشویی سامسونگ اتفاق بی افتند. عیب یابی لباسشویی سامسونگ در این شرایط کاری حساس و دقیق است. ما در مقاله تعمیر برد لباسشویی سامسونگ با به نحوه عیب یابی و تعمیر برد پرداخته‌ایم. اما توصیه می‌کنیم برای اطمینان بیشتر حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.

عیب یابی لباسشویی samsung

مشکل تنظیم سطح آب لباسشویی سامسونگ

نحوه تنظیم سطح آب یکی از مشکلات رایج در لباسشویی به حساب می‌آید. اگر میزان آب کم تر یا زیاد تر از حالت عادی باشد عملکرد کلی و مراحل بعدی شستشو به خوبی انجام نخواهد شد. لذا تنظیم سطح آب ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از موارد مهم در راه اندازی و استفاده از لباسشویی است.

روشن نشدن لباسشویی سامسونگ

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ علت‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد. برخی از این ایرادات به راحتی قابل برطرفف شدن هستند. برخی دیگر نیر نیازمند کار کارشناسی و تعمیرکار مجرب است. ما در مقاله دلایل روشن نشدن لباسشویی سامسونگ تمامی این موارد را به طور کامل بررسی نموده‌ایم.

تعویض لاستیک دور درب لباسشویی

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در لباسشویی‌ها ایجاد شود، خرابی و آسیب واشر یا لاسشتیک دور درب لباسشویی است. ما در مقاله آموزش تعویض لاستیک دور در لباسشویی سامسونگ به آموزش کامل نحوه تعویض ان، و دلایل این اتفاق پرداخته‌ایم.

 خرابی کاسه نمد لباسشویی سامسونگ

خرابی کاسه نمد در لباسشویی سامسونگ یکی از ایرادات رایج در لباسشویی است که ممکن است در طول استفاده از لباسشویی با ان مواجه شوید. ما در مقاله ـموزش تعویض کاسه نمد لباسشویی سامسونگ به نحوه تعمیر و تعویض آن پرداخته‌ایم. اما پیشنهاد می‌کنیم اگر با این ایراد مواجه شدید و نیاز به تعمیر و تعویض داشتید از کمک افارد حرفه‌ای نیز استفاده نمایید.

درب ماشین لباسشویی قفل شده و باز نمی‌شود

از مشکلات متداول قفل شدن در لباسشویی است. در این هنگام شما می‌توانید دکمه شروع را فشار دهید تا ماشین لباسشویی متوقف شود. ممکن است چند لحظه طول بکشد تا مکانیزم قفل در باز شود.

آبگیری مداوم لباسشویی سامسونگ

چهار 4 علت مهم پر شدن بیش از حد آب در ماشین لباسشویی عبارتند از:
1. خراب شدن شیربرقی ((شیر ورودی)
2. کم بودن ارتفاع شیلنگ تخلیه آب
3. مشکل در هیدروستات
4. خراب شدن برد الکترونیکی یا تایمر

در مقاله آبگیری مداوم در لباسشویی سامسونگ به تفصیل به این موضوع پرداخته شده است.

خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ

یکی از مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ خشک نشدن لباس پس از اتمام کار لباسشویی است. وجود این گونه مشکلات در ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بی‌افتد، مانند خراب یودن پمپ تخلیه، تنظیمات اشتباه برنامه شستشو و … . ما در مقاله دلایل خشک نشدن لباس در لباسشویی سامسونگ همه علل را به طور کامل شرح داده‌ایم.

آبگیری نکردن ماشن لباسشویی SAMSUNG

آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ یکی از ایرادات بسیار رایج در لباسشویی است که به عوامل بسیاری مانند شیر برقی  لباسشویی و فیلتر آب و … بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله 6 دلیل آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ را مطالعه کنید.

خرابی موتور لباسشویی سامسونگ

موتور لباسشویی یکی از قسمت های بسیار مهم در هر لباسشویی است. آسیب و خرابی در آن باعث می‌شود که کل ماشین از کار بی افتد. ما در مقاله آموزش تعمیر موتور ماشین لباسشویی سامسونگ به دلایل خرابی موتور و علائم نشان دهنده خرابی در آن پرداخته‌ایم. علاوه بر آن تمام نکات ضروری در تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ را نیز عنوان کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز حتما آن را مطالعه کنید.

نتیجه گیری از عیب یابی لباسشویی سامسونگ

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با مشکلات رایج در لباسشویی سامسونگ آشنا کنیم و نحوه عیب یابی لباسشویی سامسونگ را مطرح کنیم. برطرف کردن بسیاری از مشکلات ساده است و با مطالعه مطالب ارائه شده، قادر خواهید بود مشکلات را برطرف نمایید. اما برخی از ایرادات ایجاد شده بسیار جدی است شما می‌توانید برای عیب یابی لباسشویی سامسونگ خود و همین طور تعمیر آن از متخصصان کار بلد استفاده کنید. همکاران ما اماده ارائه انواه خدمات در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ به صورت 24 ساعته هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *